Direktlänk till inlägg 7 februari 2010

IDAG HAR VI SETT SOLEN.....

Av Ingeborg Bohlin - 7 februari 2010 20:50

  VI HA HAFT EN FIN HELG !!! SOL BÅDE LÖRDAG OCH SÖNDAG, DET ÄR VI INTE SÅ BORTSKÄMDA MED..

 

  

HÄR ÄR VÅRA LEKTANTER till vänster PEPZI och till höger vår mamma HULDA.

 

  

HÄR KOMMER JAG (BRORSAN - PETERPAN) och jag kan balansera på en tass jag !!

 

  

 

Å JAG SOM SKÖTER OM RAPPORTERINGEN HETER MARZIPAN..

DET PÅGÅR EN SKIDTÄVLING EN LITEN BIT BORT, DET VERKAR HEMSKT JOBBIGT ATT ÅKA SKIDOR,

VI (jag och brorsan hade inte en aning om att människor kunde låta på detta vis)  DET KÄNDES PRECIS SOM ATT MAN

BEHÖVDE LÅTA LITE SJÄLV ÅXÅ. JAG TYCKTE ATT DET BEHÖVDES, MATTE SA ATT VI SKULLE VARA TYSTA, MEN ETT

LITET TAXMORR HAR VÄL INGEN DÖTT AV. JAG FÖRSÖKTE JU BARA JAGA PÅ LITE.

VI SYNS // MARZIPAN

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingeborg Bohlin - 26 oktober 2012 15:07


Jag har fuskat med uppdateringarna igen!! Men lilla fröken har blivit viltspårchampion, endast 9,5 månad gammal. Ganska bra gjort...Eller HUR !! //        ...

Av Ingeborg Bohlin - 25 juli 2012 22:57

Lilla Polly står och kollar på sina kompisar som tränar lydnad och agility, ser nog lite spännande ut. Jag testade gungbrädan och en jättestor tupp-bräda samt ett liiiitet hinder.......

Av Ingeborg Bohlin - 20 juli 2012 12:32

En bild på vår rosettskörd. Marzipan 2:a btkl, r-cert och cacib. Billson 2:a bhkl Stig Bim med cert och cacib Maja 3:a btkl med cert ...

Av Ingeborg Bohlin - 20 maj 2012 08:53


En liten MARZIPAN..... Riktigt skaplig om jag får säga det själv. (och det får jag ju) Återkommer med lite flera bilder på mina "kompisar" /tjing från Marzipan    ...

Av Ingeborg Bohlin - 20 februari 2012 13:33

Oj, va´tiden går fort..... Sju veckor har "småtta" hunnit bli.... Det ska bli veterinärbesök denna vecka, vaccinering och chip-ning.... Vill visa de små...         ...

Skapa flashcards