Direktlänk till inlägg 6 december 2009

VI HAR VARIT PÅ UTSTÄLLNING I NORGE.

Av Ingeborg Bohlin - 6 december 2009 10:06

 

  PEPZI (spårlyckans musetté) BLEV BIR OCH DÄRMED NORSK VINNARE -09. BIM BLEV TASSEN AV RUSTBÖLE. Domare var Frank Christiansen, Norge.


 

    

 
 
Susanne Sandberg

Susanne Sandberg

6 december 2009 23:22

Jätte GRATTIS till Norsk vinnare!!!
//Susanne

http://www.kennelsensible.se

 
Agneta

Agneta

7 december 2009 20:05

Vi Gratulerar till vinsten i Norge, vilken fin tjej du har
Agneta och taxtjejerna

http://web.telia.com/~u81908008

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingeborg Bohlin - 26 oktober 2012 15:07


Jag har fuskat med uppdateringarna igen!! Men lilla fröken har blivit viltspårchampion, endast 9,5 månad gammal. Ganska bra gjort...Eller HUR !! //        ...

Av Ingeborg Bohlin - 25 juli 2012 22:57

Lilla Polly står och kollar på sina kompisar som tränar lydnad och agility, ser nog lite spännande ut. Jag testade gungbrädan och en jättestor tupp-bräda samt ett liiiitet hinder.......

Av Ingeborg Bohlin - 20 juli 2012 12:32

En bild på vår rosettskörd. Marzipan 2:a btkl, r-cert och cacib. Billson 2:a bhkl Stig Bim med cert och cacib Maja 3:a btkl med cert ...

Av Ingeborg Bohlin - 20 maj 2012 08:53


En liten MARZIPAN..... Riktigt skaplig om jag får säga det själv. (och det får jag ju) Återkommer med lite flera bilder på mina "kompisar" /tjing från Marzipan    ...

Av Ingeborg Bohlin - 20 februari 2012 13:33

Oj, va´tiden går fort..... Sju veckor har "småtta" hunnit bli.... Det ska bli veterinärbesök denna vecka, vaccinering och chip-ning.... Vill visa de små...         ...

Skapa flashcards